Nivea India постави нов рекорд на Гинес за най-дълга онлайн видео верига, в която хората си подават и нанасят овлажнител, постигайки 444 последователни видеоклипа като част от годишната кампания Nivea Soft Fresh Batch 2024. Рекордът, поставен през декември 2024 г., надмина предишното постижение от 259 видеоклипа, установено през септември 2023 г.
Кампанията на Nivea, изградена върху креативност и ангажираност
Според статия в ETBrandEquity, кампанията се фокусира върху участници, изпълняващи хореографски танцов ход, създаден от боливудската актриса Таапсее Панну за химна на Nivea Soft. За да насърчи участието, Nivea си партнира с платформата за кратки видеа Moj и ангажира 80 топ инфлуенсъри, което доведе до 30% увеличение на записванията в сравнение с предходното издание.
Махаращра, Утар Прадеш, Карнатака и Харяна се откроиха като водещи щати по ангажираност в кампанията, както по отношение на записвания, така и на гледания. Инициативата включваше интерактивната технология за лещи на Moj, за да улесни участието на потребителите.
Стратегия, която предизвика световен рекорд
Наградите в кампанията включваха международни пътувания за десет победители, възможности за участие в дигитални реклами на Nivea, достъп до професионални курсове и абонаменти за продукти за цяла година. Сътрудничеството с творците Куша Капила, Руи Досани и Дарна Дурга донесе допълнителна видимост на кампанията.
„Този етап е доказателство за нашия ангажимент към иновации, креативност и преодоляване на границите,“ заяви Швета Далал, маркетинг директор на Nivea India. „Нашата годишна инициатива Nivea Soft Fresh Batch се развива значително, ставайки по-голяма, смела и въздействаща всяка година.“
Фокус върху младежта за дигитална ангажираност
Опитът за рекорд беше част от по-широката стратегия на Nivea за взаимодействие с младото поколение в Индия чрез дигитални платформи. Кампанията следваше отворен модел за участие, като позволяваше принос както от утвърдени творци, така и от нови таланти в сферите на красотата, модата и развлеченията.
Това постижение сигнализира за разширяване на годишната програма на Nivea, която се е развила от традиционна маркетингова кампания до платформа за съдържание, създадено от потребители (UGC), и ангажиране на общността на индийския пазар.
Според скорошен доклад на The Influencer Marketing Factory, UGC изпреварва съдържанието на инфлуенсърите по доверие на потребителите. До 79% от потребителите казват, че UGC влияе повече на покупателните решения, отколкото публикациите на инфлуенсъри, а 84% намират UGC за „изключително полезно“ при вземане на решения за покупка.
Източник на новината: https://www.netinfluencer.com/