CAFEMAG.BG: Трябва ни човек, на когото хората биха се доверили при избора на кафе

Поредицата ни, в която звездите на онлайн търговията срещат звездите в социалните мрежи, продължава.

Cafemag.bg е участник в конкурса на eCommerce Academy Awards 2023, на който ние партнираме и подкрепяме.

Онлайн магазинът е богат на невероятен асортимент от кафе, чай и аксесоари за тях. Предлага и лоялна програма за своите регистирани клиенти, така че да печелят бонуси при всяка своя поръчка.

Ние обаче ще си говорим за инфлуенсъри, за опит или липсата на такъв при работа с популярни лица, както и от какво точно има нужда Cafemag.bg за своята публична комуникация.

На нашите въпроси отговаря маркетинг мениджърът на магазина – Мирослава Александрова.

Работите ли вече с инфлуенсъри?

От много време се каним да започнем работа с инфлуенсъри и така и не стигаме до там. За нас е нещо ново и различно, нямаме опит и разчитаме на професионалисти да ни насочат и да ни съдействат.
 
Ползват ли се инфлуенсъри във вашата сфера, какви наблюдения имате?

Прави ни впечатление, че вече много наши партньори работят с инфлуенсъри, като не можем да кажем дали има положителни резултати, но това, че опитват и работят в тази насока мотивира и нас. Като цяло в България определени инфлуенсъри се радват на голяма популярност и интерес към работата с тях.
 
Какъв бюджет бихте отделили за работа с инфлуенсъри на месечна или годишна база? 

Тук отново ще се повторим, че към момента не сме работили с инфлуенсъри и би било непрофесионално да определим бюджет за непозната за нас материя. До колкото сме запознати зависи от инфлуенсъра, от продукта, от начина на представяне, отново бихме се радвали вие да ни дадете насока и да ни посъветвате, като първоначална инвестиция кое е добре.
 
Как бихте подходили при избора на инфлуенсъри за вашия бизнес? 

Трябва ни човек, на който хората биха се доверили в избора на кафе и човек, който наистина би оценил продукта, който ние предлагаме и той самият би консумирал.
 
Кога за вас би била успешна колаборация с инфлуенсъри? Какво трябва да се случи или да измерите? 

Успешна кампания би се получила, ако предоставим промо код или отстъпка на продуктите, които ще предлагаме. Покрай кампания „Черен петък“ или Коледа, когато хората биха закупили по-скъпо кафе и за себе си, и за подарък на близък.


 Как планирате да получите повече публична подкрепа в последния етап на конкурса eCA Awards 2023 „Звездите на онлайн търговията“ за избор на любим магазин на публиката и как? 

Разчитаме на лоялните ни клиенти и на тези, които вече са опитали продуктите ни. Стараем се да работим професионално и всеки клиент посетил онлайн магазина ни да бъде доволен.

Има нещо като неписан закон всеки инфлуенсър по малко или много да споделя кадри с кафето си – сутрин, на плажа, в планината, в колата, навсякъде. Ето защо работата с онлайн магазин за кафе би била радост за повечето lifestyle създатели на съдържание.

Нашите наблюдения в България са най-вече върху бранда Nespersso, които избраха ключови лица за дългосрочна комуникация и съдържанието, което се публикува за тях, е просто прекрасно. За комуникацията на Cafemag.bg обаче е добре да са различни инфлуенсъри, които нямат толкова силна връзка с един бранд, а по-скоро биха се превърнали в brand ambassadors на точно този онлайн магазин. Избрахме следните:

Валерия Йорданова

https://www.instagram.com/valerieyordanova/

Ванина Ханджийска

https://www.instagram.com/styleinspiratrice/

Лора Вълчева

https://www.instagram.com/empurplebylori/

Милена Серафимова

https://www.instagram.com/menaserafimova/

Всички тези момичета излъчват стил, красота и изискан вкус за кафе и нещата от живота. Биха могли да предадат посланията на cafemag.bg, както и на отделните марки, които онлайн магазинът предлага.

Пожелаваме успех във всички колаборации, както и на финала на eCommerce Academy Awards 2023, когато на 05-ти октомври на официална церемония ще разберем кои са “Звездите на онлайн търговията” в България. Повече информация за конкурса има тук: https://awards.ecommercebg.com/.

Абонирай се за инфлуенсър новини

Обещаваме да изпращаме само новини и информация за инфлуенсъри и брандове от България и света

Ние не спамим!

Оставете първия коментар

Тази статия може да ви хареса:
Инфлуенсърът KSI и рекламният гаф: уроци от скандала с JDSports и липсата на #ad във видеото